BWBR0025513
Geldig vanaf 22-02-2009
Artikel 4
Verordening bestemmingsheffingen veeziektenfonds (PVV) 2009
De heffing, bedoeld in artikel 2, is niet verschuldigd voor een dier ten aanzien waarvan ten genoegen van het productschap wordt aangetoond, dat:
a. de periode tussen het tijdstip van invoer en het tijdstip van slacht korter is dan: twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft kalveren en runderen.
twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft kalveren en runderen.
b. de periode tussen het tijdstip van invoer en het tijdstip van uitvoer korter is dan: twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft, kalveren en runderen.
twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft, kalveren en runderen.
a. de periode tussen het tijdstip van invoer en het tijdstip van slacht korter is dan: twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft kalveren en runderen.
twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft kalveren en runderen.
b. de periode tussen het tijdstip van invoer en het tijdstip van uitvoer korter is dan: twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft, kalveren en runderen.
twee maanden, in het geval het betreft varkens;
drie maanden, in het geval het betreft, kalveren en runderen.
- Citeren als
- Art. 4
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0025513
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl