BWBR0029559
Geldig vanaf 22-01-2011
Artikel 3
Verordening bestemmingsheffing optiekbedrijf 2011
1. Aan de ondernemers die op of na de dag van inwerkingtreding van deze verordening een onderneming drijven waarin het optiekbedrijf wordt uitgeoefend, wordt voor het jaar 2011 een heffing opgelegd ten behoeve van projecten op het gebied van het imago, instroombevordering en onderwijs.
2. De heffing bedoeld in het eerste lid bedraagt voor iedere onderneming waarin het optiekbedrijf wordt uitgeoefend:
a. € 250,- voor ondernemingen met 0 of 1 werkzame personen;
b. € 500,- voor ondernemingen met 2 tot 5 werkzame personen;
c. € 750,- voor ondernemingen met 5 tot 10 werkzame personen;
d. € 1.000,- voor ondernemingen met 10 tot 75 werkzame personen.
3. Niet heffingplichtig is de ondernemer die uitsluitend naar buiten treedt onder een collectieve handelsnaam van een samenwerkingsformule die meer dan 15 aangesloten vestigingen heeft.
2. De heffing bedoeld in het eerste lid bedraagt voor iedere onderneming waarin het optiekbedrijf wordt uitgeoefend:
a. € 250,- voor ondernemingen met 0 of 1 werkzame personen;
b. € 500,- voor ondernemingen met 2 tot 5 werkzame personen;
c. € 750,- voor ondernemingen met 5 tot 10 werkzame personen;
d. € 1.000,- voor ondernemingen met 10 tot 75 werkzame personen.
3. Niet heffingplichtig is de ondernemer die uitsluitend naar buiten treedt onder een collectieve handelsnaam van een samenwerkingsformule die meer dan 15 aangesloten vestigingen heeft.
- Citeren als
- Art. 3
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0029559
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl