BWBR0030473
Geldig vanaf 11-09-2011
Artikel 2
Verordening PT heffing glasgroenten en fruit 2009
1. De ondernemer die in het jaar 2009 een onderneming drijft waarin glasgroenten en / of fruit, worden geteeld is aan het productschap een heffing verschuldigd.
2. De berekening van de heffing als bedoeld in het eerste lid, vindt plaats op basis van de door de ondernemer via de Regeling Landbouwtelling aan het productschap verstrekte gegevens.
3. De heffing als bedoeld in het eerste lid, is aan het productschap verschuldigd over het kalenderjaar 2009, ten behoeve van aangelegenheden als: promotionele- en marketingactiviteiten, technisch onderzoek, arbeid, kwaliteit, milieuaangelegenheden en de organisatiekosten van het PT.
4. De heffing als bedoeld in het eerste lid, wordt opgelegd bij wege van een aanslag, met inachtneming van het in de volgende artikelen bepaalde.
2. De berekening van de heffing als bedoeld in het eerste lid, vindt plaats op basis van de door de ondernemer via de Regeling Landbouwtelling aan het productschap verstrekte gegevens.
3. De heffing als bedoeld in het eerste lid, is aan het productschap verschuldigd over het kalenderjaar 2009, ten behoeve van aangelegenheden als: promotionele- en marketingactiviteiten, technisch onderzoek, arbeid, kwaliteit, milieuaangelegenheden en de organisatiekosten van het PT.
4. De heffing als bedoeld in het eerste lid, wordt opgelegd bij wege van een aanslag, met inachtneming van het in de volgende artikelen bepaalde.
- Citeren als
- Art. 2
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0030473
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl