BWBR0033269
Geldig vanaf 22-09-2013
Artikel 3
Verordening PT bestemmingsheffing handel bloemkwekerijproducten 2013
1. De bestemmingsheffing wordt berekend over de aankoopwaarde van de door de ondernemer in Nederland in 2013 aangekochte bloemkwekerijproducten.
2. Geen heffing is verschuldigd over aangekochte bloemkwekerijproducten die zijn doorgeteeld binnen de onderneming.
3. De ondernemer die als telersvereniging kan worden aangemerkt is geen heffing verschuldigd over de aankoopwaarde van door haar leden geteeld bloemkwekerijproduct.
4. De ondernemer is geen heffing verschuldigd over aangekochte bloemzaden en over aangekocht teeltmateriaal.
5. De ondernemer is geen heffing verschuldigd over aangekocht bloemkwekerijproduct, waarover op basis van deze verordening een andere ondernemer wegens een voorafgaande transactie reeds een heffing verschuldigd is.
6. De bestemmingsheffing, als bedoeld in het eerste lid, bedraagt € 0,00.
2. Geen heffing is verschuldigd over aangekochte bloemkwekerijproducten die zijn doorgeteeld binnen de onderneming.
3. De ondernemer die als telersvereniging kan worden aangemerkt is geen heffing verschuldigd over de aankoopwaarde van door haar leden geteeld bloemkwekerijproduct.
4. De ondernemer is geen heffing verschuldigd over aangekochte bloemzaden en over aangekocht teeltmateriaal.
5. De ondernemer is geen heffing verschuldigd over aangekocht bloemkwekerijproduct, waarover op basis van deze verordening een andere ondernemer wegens een voorafgaande transactie reeds een heffing verschuldigd is.
6. De bestemmingsheffing, als bedoeld in het eerste lid, bedraagt € 0,00.
- Citeren als
- Art. 3
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0033269
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl