BWBR0033943
Geldig vanaf 31-12-2014
Artikel 4
Verordening PT bestemmingsheffing teelt bloembollen oogstjaar 2013
1. Aan de ondernemer die bloembollen teelt wordt een bestemmingsheffing opgelegd naar de grondslag grondgebruik.
2. Onder grondslag grondgebruik, als bedoeld in het eerste lid, wordt verstaan de bij de onderneming behorende cultuurgrond.
3. Onder cultuurgrond, zoals bedoeld in het tweede lid, wordt mede verstaan de cultuurgrond die:
a. zaai- of pootklaar is gehuurd of gepacht;
b. als overig los land is gehuurd of gepacht;
c. om niet in gebruik is ontvangen, of
d. wordt ingezet in het kader van contractteelt zoals bedoeld in artikel 2, tweede lid.
4. De bestemmingsheffing is de gemeten maat van de door de ondernemer gebruikte cultuurgrond per bloembolgewas, uitgedrukt in de genoemde eenheid, vermenigvuldigd met het genoemde tarief in euro en bedraagt voor:
[tabel]
5. Bij het vaststellen van de heffing per gewas wordt een gedeelte van een hectare of een are afgerond tot een veelvoud van respectievelijk een are en een centiare.
2. Onder grondslag grondgebruik, als bedoeld in het eerste lid, wordt verstaan de bij de onderneming behorende cultuurgrond.
3. Onder cultuurgrond, zoals bedoeld in het tweede lid, wordt mede verstaan de cultuurgrond die:
a. zaai- of pootklaar is gehuurd of gepacht;
b. als overig los land is gehuurd of gepacht;
c. om niet in gebruik is ontvangen, of
d. wordt ingezet in het kader van contractteelt zoals bedoeld in artikel 2, tweede lid.
4. De bestemmingsheffing is de gemeten maat van de door de ondernemer gebruikte cultuurgrond per bloembolgewas, uitgedrukt in de genoemde eenheid, vermenigvuldigd met het genoemde tarief in euro en bedraagt voor:
[tabel]
5. Bij het vaststellen van de heffing per gewas wordt een gedeelte van een hectare of een are afgerond tot een veelvoud van respectievelijk een are en een centiare.
- Citeren als
- Art. 4
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0033943
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl