BWBR0015390
Geldig vanaf 01-01-2003
Artikel 3
Verordening Heffingen 2003
1. Aan de ondernemer die lid is van de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie; en die over het jaar 2002 de volledige contributie aan deze organisatie heeft voldaan, wordt een aftrek toegestaan van 50 % van de heffing met een maximum van 90 % van de aan de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie betaalde contributie (exclusief BTW). De aftrek wordt slechts toegestaan indien uit door de in de eerste volzin genoemde organisatie verstrekte opgaven blijkt dat de contributie is betaald.
2. Het eerste lid is van overeenkomstige toepassing op leden van organisaties van ondernemers die voldoen aan de criteria gesteld in het Besluit beleidsregels Schilthuisaftrek van de Bestuurskamer van de Sociaal-Economische Raad van 15 juni 2000.
3. De in het vorige lid bedoelde aftrek wordt slechts toegestaan indien daartoe door de desbetreffende organisatie een verzoek is gedaan.
4. Op een verzoek als in het vorige lid van dit artikel bedoeld, wordt door het dagelijks bestuur van het Bedrijfschap Slagersbedrijf beslist.
2. Het eerste lid is van overeenkomstige toepassing op leden van organisaties van ondernemers die voldoen aan de criteria gesteld in het Besluit beleidsregels Schilthuisaftrek van de Bestuurskamer van de Sociaal-Economische Raad van 15 juni 2000.
3. De in het vorige lid bedoelde aftrek wordt slechts toegestaan indien daartoe door de desbetreffende organisatie een verzoek is gedaan.
4. Op een verzoek als in het vorige lid van dit artikel bedoeld, wordt door het dagelijks bestuur van het Bedrijfschap Slagersbedrijf beslist.
- Citeren als
- Art. 3
- Geldig vanaf
- Status
- Geldend recht
- Identificatie
- BWBR0015390
- Officiële bron
- wetten.overheid.nl